Tuesday, May 12, 2009

rumah sewa saye~~

last sabtu aku g kenduri kat cheras...umah en nasir....kawan mak aku...org TM....ssh gak woo nk cari umah beliau....google maps dan peta yg diberi x brape mmbantu....huhuhuuuuuu....agk abeh gak la myk and duit tuk en tol tu....huhuhuuuuu....utk melegakan ati, aku dan elli makan dgn byk skali....huhuhuuuu....lauk die sdp2.....sbb knduri kecil2an....x cukup dgn makan shj, aku dgn slambe nye g tapau buah anggur, laici and jelly....nnti leh mkn dlm keta....hahahaa...tp aku mtk...bkn curik....akak tu siap soh tapau kueh lg....tp aku x ske sgt....so, abaikan saje.....huhuhuuhhuhuuuu

after dat, aku towards times square...nk jln2 la konon....xpn jln2 kat low yat....sevey laptop....sbb elli nk bli baru....tp ape kan daye, jln tu jammed nk mampos...parking pn xde...pttnye kitorang nek tren je....tercilap plak....so, lupekan saje....huhuhuuu...then ktorang decide cari je umah sewa aku.....at 1st ktorang ke tmn melati....condo..tp ssh sgt nk msk....secure sgt....so xjd laa.....cari pnye cari, ari pn dh ptg....so blk je laaa....

esoknye tu....iaitu weekend yg lalu, aku ajk alyn cari umah....at 1st kat vista angkasa....tp mahal sgt kut....macam x berbaloi jep...name je condo tp dh mcam flat aku tgk.....aku rs mhl sb dekat gle ngan LRT kut.....then aku ngn alyn tepon seme nombor yg tmpal kat tiang2 susur tu....luckily aku dpt 1 blek kat pantai dalam apartment....myr200 aje seblek.....ok la tu.....environment pn not bad..akak tu pn frenly.....die kje kat um.....overall ok laa....aku ske....sbb aku dh ske, aku cnfirmkan tros...huhuhuuu

next week aku stat OJT kat brickfields....so sabtu depan la aku move in kat umah tu....uisshhh, cam takot lak nk dok umah sewa.....1st experience nih...b4 ni duk hostel je....pstu mnempel je kat umah org....ni br nk build life sdiri sorang2.....huhuhuhuuu...sb tu aku xnk yg sharing basis....x bese lorr.....sebilik sorang ok laa....privacy cket....huhuhuu...hopefully everything ok laa.... =)

No comments: