Friday, September 25, 2009

Tsunami At Haeundae


yooosshhhh......lame x memblogkan diri.....seme facebook punye pasal....huhuhuhuuuuuu....balik umah layan fb then tito......kat kuantan pu
n mlayan fb juge.....bukan aku je, mak aku, kazen2 aku, adek beradek ku, seme mlayan fb......ni dh lepas pose, musim raye dh pun...arini dh bape ari ek raye??aku pun dah lupe....x kire sbb aku dh kat kl....huaaarrrgghhh!!!!tekanan jiwa dan
mental....org len enak2 lagi di kg, aku dh kat kl......semalam aku smpai kl clear lagi jalan.....aku dan elli gie menikmati makanan dkt kg baru dgn amannye sbb x byk keta.....huhuhuhuuuuuu....brg dapur pun x beli lagi.....so dapur kat kedai je laaaa........

tadi aku gie keje, ade aku, hani, en rozman dan big boss aku (mr see) sahaje.....unit authorization ramai gak laa....sunyi gileee....siap2 keje, aku blah.....hahahahahaaa.....ttbe aku sesema....aku mmg x leh blk kuantan lame2....bile blk kl msti demam la batuk la sesema laa....perubahan cuace kut......kuantan angin laut, kl ni angin berasid......hahahahha.....aku gie klinik jap amek ubat then aku balik umah......

arini xde citer best kat tv (sbb umah aku xde astro....hahahahahaa)....so aku melayan movie korea.....citer Tsunami at Haeundae....best gak....kisah tsunami......ala2 titanic....tp nmpk sgt grafiknye.....tp bolehla melayan......takot siut tgk ombak besar giler......

nnti korang tgk la sendiri....aku mls nk jd pengreview filem.....huhuhuhuhuhuuu.....
gamba raye aku mls nk letak cni.....tgk je la kat fb.....huhuhuhuuuu

No comments: