Sunday, November 22, 2009

O'briens Sandwich!!!!

Pada suatu hari.....aku dihadiahkan 2 keping voucher o'briens sandwich oleh opizmate aku....value die 10rgt each...means i've got 20rgt.....aku mmg xpnh jejak o'briens ni dah x tau pun kewujudan die....hahahahaaa.....ok brief sket, o'briens ni jual sandwich,salad,kopi2,juice2....healthy food laaaa....tp sebijik sandwich die paling murah pun rm14.50.....oooohhh....bukan makanan aku la tu....baik aku wat sendiri jer....tp sbb aku dpt voucher ni, aku jejak la o'briens kat the curve damansara.......

let's picture talk....

nie resit....aku de voucher 20rgt, so aku add 8rgt je laaa....hmmmm, klo bkn sebab nk redeem voucher aku xmkan kut kat sini....huhuhuhuuuu

nie untuk sorang makan...tp sbb aku x mampu aku share la dgn elli....lgpun besar kut...worth ke cmni rm17.50????
ini sandwich dan smoothies....smoothies tu sgt sedaaaappp!!!!

nie lah voucher tu....

3 comments:

Mysarah Rahman said...

sedapkah???
kalo sedap sangat rugi kerana saya tidak menerima pemberian voucher itu daripada kamu!!!
hahaha.
macam berbaloi jugak la coz besar n banyak

Derus said...

ish..ish..cam tak sedap je..nmpk lain..huhu..

wawa bestzz said...

sedap jugak laaa...tp x berbaloi kut sandwich berharga rm17.50.....bleh wat sendiri je tu....bli chicken ham, mayo, salad....done.

de la lagi bahan2 len...tp leh cari kat kedai....huhuhuhuu...rajin ngan x jer...