Wednesday, December 16, 2009

15 December 2009--special dedicated to elli--

uihh...kehadiran FB btol2 mengujakan......sbb en. FB la sy dah x lame x memblogkan diri......update status kat FB simple....pastu syok tgk komen2 org....blog ni sape la sgt nk lawat...tulis tuk tatapan sendiri jer.....huhuhuhuuhuuuuu

15 december 2009 yang lalu(semalam la tu)...macam lame sgt kan....my bestest fren, cik suhaili sa'adon a.k.a elli, telah memulakan pekerjaan beliau di sektor perbankkan sebagai customer service di RHB bank jalan tun razak KL.....congratulation my dear fren......even kontrak selama setahun tp aku yakin beliau akan perform sebaik mungkin tuk mendapatkan jawatan permanent....i wish u all the best for ur entire life....tanx gak sbb blanje steak kat kg baru aritu...even gaji x dapat lagi...huhuhuuu...lamb chop tu sgt sedap laaaaa

tp skang aku dh xleh gie keje dgn die....die gie awal sgt....tuk lari dr jam....so, aku dh kembali menjadi salah sorang dr 17% dr warga negara Malaysia yang menaiki kenderaan awam...huh!!!sangat menyampah....dtg lmbat...kdg2 xdtg....sengal punye bas rapid....harge tmbang pun dh nek...pstu kene rebut2 ngan bangla, endon....arghhh...aku di malaysia atau di perantauan????

aku akan sentiase mendoakan yg terbaik tuk semua org disekeliling aku...termasuk la tuk aku sekali....semoga aku dpt bonus dan cpt nek gaji, cepat nek pangkat...mudahkan segala urusan harian hidup aku....masa depan yang indah dan gilang gemilang....jodoh yg terbaik...huh!!!aku x percaye cinta tp aku percaye jodoh!!hahahaaaa.....

semoga ari esok aku lebih baek dari hari ini....esok aku balik kuantan selama 4 hari...yuhuuuuu!!!

peace and out--

1 comment:

Unknown said...

ni sume doa dr org sekeliling..i also hope dat i can be permanent staff at RHB.wish me luck..tq for ur support and help...i'm glad becoz u're my besfren...=)